V prvom článku zo série Inteligentne o umelej inteligencii sme si povedali o tom, ako sa dá využiť ChatGPT a podobné textové AI pre čo najlepšie výsledky. Druhý článok vysvetľoval prompty v grafických AI nástrojoch a ako ich písať lepšie, aby výsledné grafické výtvory boli ešte krajšie. Tretí článok predstavuje, ako sa dá pomocou správne zadaného textu získať množstvo informácií či dokonca vytvoriť hru. 🤖
Chcete sa pripraviť na pracovný pohovor na konkrétnu pozíciu? AI to zvládne. So správnym vstupným textom môžete simulovať pracovný pohovor a nechať AI viesť rozhovor ako by to bolo v skutočnosti. Precvičíte si tak možné otázky a získate istotu.
Začať tvoriť, vymýšľať alebo pracovať v úplne novej téme je náročný proces. Dobrým začiatkom je myšlienková mapa, ktorej príprava je však tiež časovo náročná. So správnym vstupným textom pre ChatGPT ju môžete získať za pár sekúnd.
Správne komunikovať v rôznych situáciách je kľúčové. Máte strach z blížiaceho sa mítingu alebo chcete odprezentovať svojej rodine dôležité posolstvo? Umelá inteligencia dokáže nasimulovať rozhovor, ktorý potrebujete a môže v ňom vystupovať podľa vami zadaných pravidiel.
ChatGPT dokáže simulovať nielen reálne rozhovory v reálnych situáciách, ale aj fiktívne prostredie s fiktívnymi postavami. Vďaka tomu si môžete v reálnom čase zahrať svoju vlastnú RPG hru v akomkoľvek prostredí, ktoré vám je blízke.
Umelá inteligencia dokáže premeniť váš nápad na realitu aj v IT svete. Ak doteraz boli pre vás programovacie jazyky a kódovanie problémom, AI vám pomôže kód vytvoriť, upravovať alebo debugovať.
ChatGPT možnosti nekončia len pri obyčajnom vytvorení textov alebo pri kontrole gramatiky. AI zvládne s vašou pomocou odpovedať či pýtať sa podľa zadaných preferencií (ako pohovorujúci, životný coach, učiteľ a pod.) a dokáže tvoriť nielen jedálne lístky a plány cvičenia, ale aj tabuľky pre Excel, základné štruktúry kódov a hry. 🎮
Chcete vytvoriť posolstvo, ktoré skutočne zarezonuje a nezmizne z mysle vašich zákazníkov hneď, ako sa s ním stretnú?
Marketing sa neustále mení. To, čo fungovalo pred rokom, dnes už nemusí. Preto je dôležité mať nástroj, ktorý nám pomôže optimalizovať kampane v reálnom čase.
Tipy a triky jedného kreatívneho riaditeľa