Zbierka Biela pastelka je naším klientom už 5 rokov.👩🦯 Každý rok pre ňu vymýšľame novú kreatívu, ktorou sa snažíme inšpirovať verejnosť k tomu, aby prispela na pomoc nevidiacim a slabozrakým. A funguje to.
Kľúčové pri kampani je vždy to, aby sme preklenuli priepasť, ktorá medzi svetom vidiacich a zrakovo postihnutých existuje. Koniec koncov, ak sa dokáže verejnosť vcítiť do toho, ako nevidiaci a slabozrakí žijú, bude ochotnejšia im v zbierkový deň pomôcť. Preto si každý rok volíme témy, ktoré sú vidiacim blízke – od každodenných aktivít cez hru Slepá baba, lásku na prvý pohľad či predstavivosť.
Práve predstavivosť bola nosným motívom kampane v roku 2023. Prepájala notoricky známe pamiatky, ktoré si môžeme jednoducho pozrieť naživo či na internete, s tým, ako si ich nevidiaci predstavujú. A ako sme tento rozdiel ukázali? 🤖Pomocou umelej inteligencie, ktorá vytvorila podobu pamiatok na základe podnetu od nevidiacich. A výsledky boli naozaj zaujímavé. Veď sa pozrite vo videu.
Kampaň vrcholí vždy v zbierkový deň. Pokiaľ ľudia nestihnú darovať hotovosť, môžu po celý zasielať SMS-ky alebo prispievať na účet aj mimo zbierkového dňa. Každý rok tak čakáme na finálnu čiastku, ktorá sa vyzbierala. A za rok 2023 sme opäť pomohli získať rekordný výnos, a to 273 304,68 €.👏
A aká kampaň nás čaká tento rok? Nechajte sa prekvapiť.😉 Ak máte záujem o úspech na poli marketingu, ozvite sa nám.
Na konci novembra som mala možnosť zúčastniť sa jednej z najväčších marketingových konferencií na Slovensku – Marketing Rulezz 2024.
Viete, čo majú spoločné vaše fotky, bankové údaje alebo heslá? Všetko z toho je lákavý cieľ pre hackerov.
Home office, hybrid alebo rovno „remote“ z inej krajiny? Dnes je to už bežný trend na trhu práce, ktorý mnohé firmy podporujú a Promiseo je jednou z nich.