EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Dvojnásobná nominácia na Zlatý středník premenená na úspech

  • Promiseo
  • »
  • Aktuality
  • »
  • Dvojnásobná nominácia na Zlatý středník premenená na úspech
20.09.2024 - 14:15
L. Mátheová

Kampane z dielne Promisea v Prahe zažiarili! Dvanásty september sa niesol v znamení slávnostného vyhlasovania 22. ročníka Zlatého středníka. Neobišli sme naprázdno – obe naše nominácie boli premenené na úspech! Prečítajte si viac o projektoch, ktoré ocenila odborná porota. 

Súťaž komunikačných projektov a firemných médií tento rok prijala celkovo 610 prihlášok z Čiech a Slovenska, z ktorých do finále postúpilo najlepších 171 kampaní. Ani medzi nimi sme sa nestratili a z Prahy odchádzame so 100 % úspešnosťou. 

Reklamný banner Zlatý Stedník

Len si to predstav… aké to je, veci si iba predstavovať

V kategórii Neziskový sektor bola strieborným miestom ocenená naša kampaň pre Úniu nevidiacich a slabozrakých Slovenska. Pre piaty rok našej spolupráce s Bielou pastelkou sme sa rozhodli pri téme „Len si to predstav… aké to je, veci si iba predstavovať“ využiť umelú inteligenciu. V tej dobe na Slovensku ešte pomerne neznáma oblasť mala poukázať na rozdiel vo vnímaní sveta medzi vidiacimi a ľuďmi so zrakovým postihnutím.  

Pastelkáči nám prerozprávali svoju predstavu dvoch notoricky známych pamiatok a ich opisy sme zadali AI, ktorá následne vygenerovala ich podobu. Vytváranie obrázkov na základe slovných promptov sme využili aj vo vizuáloch na podporu zbierky. 

Sme nesmierne radi, že aj Promiseo mohlo prispieť k zisku rekordného výťažku. Viac o kampani pre Bielu pastelku nájdete v case study. 

Z Košíc do sveta s Milanom Bez Mapy 

S naším dlhoročným partnerom letiskom Košice sme vymysleli vskutku odvážny nápad – 1 influencer a 3 neznámi ľudia vyrazia na výlet. V prvom kroku bola vyhlásená súťaž o city break s Milanom Bez Mapy, do ktorej sa zapájali vášniví cestovatelia krátkym videom. Traja výhercovia dostali možnosť poletieť z Košíc do svojich vysnívaných destinácií spoločne s ich obľúbeným travel blogerom.  

Výnimočný projekt priniesol radosť nielen vybraným cestovateľom, ale vďaka prepojeniu online a offline sveta ich dobrodružstvá sledovali aj tisícky fanúšikov na sociálnych sieťach. 

Zlatý středník ocenil v kategórii Využitie sociálnych sietí a influencer marketing našu kampaň označením TOP RATED. Jej celý priebeh si môžete pozrieť v case study. 

Chcete byť aj vy pri tých najúspešnejších projektoch, ktoré hýbu svetom marketingu? Ozvite sa nám a tím Promisea vám pripraví kampaň na mieru. 

Marketéri preberajú ocenenie

Laura Mátheová Junior Copywriter

Ďalšie články

Bez silného sloganu sú to len prázdne slová

Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.

Od gauča po konferenčnú sálu: Hybridné eventy spájajú všetkých

Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.

AI alebo my? Ako využiť umelú inteligenciu v marketingu efektívne?

Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná