EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Dynamický short-term content: Uspejte v roku 2024 s týmito 7 kľúčovými prvkami

  • Promiseo
  • »
  • Aktuality
  • »
  • Dynamický short-term content: Uspejte v roku 2024 s týmito 7 kľúčovými prvkami
27.11.2023 - 15:52
J. Varga

V súčasnom digitálnom prostredí je vertikálny dynamický obsah nevyhnutným nástrojom pre kreatívcov a digitálcov, ktorí chcú osloviť svoje publikum efektívne a inovatívne. Tento typ obsahu sa rozšíril natoľko, že ho začali používať aj veľké spoločnosti. Môžem si dovoliť tvrdiť, že sa každý malý či veľký podnikateľ, alebo spoločnosť presunula práve na vlnu optimalizovaného vertikálneho obsahu. Tá si však vyžaduje špecifický prístup: a ja som ho zhrnul do 7 bodov:

1. Atraktívny vizuál a dizajn

Vizuálne príťažlivé a kreatívne prvky sú nevyhnutné, pričom vertikálna forma obsahu je dostupná širokej verejnosti a diváci sú čoraz náročnejší.

2. Krátkodobá zaujímavosť a relevancia

Obsah musí byť nielen aktuálny, ale aj zaujímavý pre cieľové publikum, s rýchlym a jasným prenesením hlavnej myšlienky alebo posolstva. Akonáhle nezaujmeme diváka, pokračuje v scrollovaní a vás si ani nevšimne.🤳 Preto odporúčam zlepšiť kvalitu a obsah videa.

3. Interaktivita a zapojenie používateľa

Tento bod je nevyhnutný pre zvýšenie angažovanosti. Možnosti pre interakciu s používateľmi, ako sú ankety, otázky a kvízy, sú kľúčové pre udržanie pozornosti a zapojenie publika. 🤝Zároveň, ak s vami začne divák viac interagovať, máte o 100 % väčšiu šancu získať si ho ako svojho klienta alebo tak navýšiť návštevnosť vašej predajne, zvýšiť návštevnosť profilu, dopyt po produkte alebo čokoľvek daný klient ponúka a podobne.

4. Optimalizácia pre krátke rozpätie pozornosti

Vytvárajte stručný a výstižný obsah, ktorý rýchlo zaujme pozornosť. Dynamické prvky, ako sú animácie alebo krátke videá, sú tu nevyhnutné pre udržanie pozornosti diváka.

5. Myslite na svoju cieľovú skupinu

Práve tá zdôrazňuje význam obsahu prispôsobeného špecifickým záujmom alebo potrebám cieľovej skupiny. 📈Využite dáta o používateľoch pre lepšiu personalizáciu. Akonáhle si uvedomíte, pre koho obsah tvoríte, viete sa viac zamerať viac na konkrétny obsah, ktorý divákov zaujíma.

6. Využite trendy a aktuálne témy

Tento bod hovorí o dôležitosti byť v súlade s populárnymi trendmi a flexibilne reagovať na meniace sa udalosti. Na to, aby ste mali veľké čísla, stačí málo. 🙏 Nemusíte trendy vytvárať, stačí sa zviesť na vlne nejakého trendového videa alebo hudbe, ktorá má nespočetne veľa využití.

7. Kľúčová je kvalita publika, nie kvantita zhliadnutí

Kľúčom k virálnemu videu je to, aby si vás ľudia pamätali. Väčšina ľudí tvorí content genericky a tak si ľudia popozretí videa na druhý deň, niekedy už ani po 10 minútach, ani nezapamätajú, o čom to video bolo, akú myšlienku chcel autor videom zanechať a kto za tým všetkým stál.

Ste pripravení vyskúšať si týchto 7 tipov v praxi? Stačí vám k tomu telefón, nástroj na strihanie videí a nápad. 🤗Držíme palce!

Jakub Varga Content Creator

Ďalšie články

Bez silného sloganu sú to len prázdne slová

Nie si PROMI copywriter, ak nevieš vymyslieť poriadny slogan. Aspoň tak by sa dalo opísať, čo môže byť tvrdým orieškom tejto profesie. Vymyslieť ho je pre copywritera náročné zadanie, pretože to nie je len pár slov, ale silný odkaz, ktorý si verejnosť spojí s konkrétnou identitou.

Od gauča po konferenčnú sálu: Hybridné eventy spájajú všetkých

Predstavte si podujatie, ktoré kombinuje výhody on-site zážitku a flexibility online pripojenia, no pritom nepozná hranice. Presne taký je hybridný event - flexibilný, udržateľný a dostupný pre každého. Zistite, ako ponúknuť účastníkom to najlepšie z oboch svetov s nádychom promi prístupu a inovatívnych technológií.

AI alebo my? Ako využiť umelú inteligenciu v marketingu efektívne?

Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná