EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Novinky zo sveta marketingu #3

30.08.2022 - 07:51
M. Sedrovičová

1. Instagram pridáva nové funkcie na overenie veku, čím sa snaží viac chrániť mladších používateľov

Instagram oznámil niekoľko nových opatrení, ktoré majú zabezpečiť, aby boli mladí ľudia v aplikácii adekvátne identifikovaní a chránení. Testuje nové možnosti pre ľudí na overenie ich veku, počnúc používateľmi v USA.

Ak sa niekto pokúsi upraviť svoj vek na Instagrame na 18 rokov alebo viac, bude vyzvaný, aby ho potvrdil pomocou jednej z troch možností: preukaz totožnosti, video selfie alebo požiadať spoločných priateľov, aby overili jeho vek. Hlavným vylepšením je proces video selfie v spolupráci s Yoti, ktorý môže poskytnúť odhady veku osoby na základe AI. Meta si pripravila aj krátke video.

https://www.facebook.com/MetaNewsroom/videos/747496826694495/

 

2. Meta zavádza novú ochranu stránok pred falošnými recenziami

Meta spustila nové zásady pre spätnú väzbu, ktoré predstavujú konkrétnejšie parametre toho, čo je v rámci recenzií na Facebooku povolené. Cieľom je, aby hodnotenia pochádzali zo skutočných skúseností s firmou a zároveň sa zabránilo podvodným a urážlivým hodnoteniam. Nový proces má odhaliť falošné a zavádzajúce recenzie, obmedziť dosah tých, ktorí hodnotenie na Facebooku používajú ako „zbraň“, a tiež zabrániť ľuďom podviesť systém falošne pozitívnymi recenziami.

 

3. Clubhouse testuje súkromné chatovacie miestnosti a nové reakcie, čím sa snaží udržať si relevantnosť

Aplikácia sa zo všetkých síl snaží udržať si relevantnosť, čo viedlo k posunu v stratégii. A to, od štruktúrovaného programu smerom k „relaxu naživo“ až k uľahčeniu virtuálnych stretnutí. Clubhouse testuje súkromné skupiny ako prostriedok na umožnenie dôvernejšej interakcie v aplikácii, čím sa snaží zachytiť to, čo z neho urobilo takú presvedčivú platformu, a získať späť do aplikácie viac používateľov.

 

4. AR prvky v Stories?

Instagram testuje v rámci Stories nové samolepky a texty rozšírenej reality. To by umožňovalo umiestniť 3D objekty do scén z reálneho sveta. Instagram momentálne vyvíja radu prvkov rozšířenej reality pre Stories, ktoré v podstate ponúkajú animované digitálne objekty, ktorými môžete prekryť skutočný fyzický priestor. Okrem samolepiek chystá Instagram ďalšie prvky rozšírenej reality, a to možnosti zobrazenia NFT, ktoré zahŕňajú funkciu „zobraziť v rozšírenej realite”.

Zdroje: https://www.socialmediatoday.com, https://newsfeed.cz/

M. Sedrovičová

Ďalšie články

Kreatívny proces pri tvorbe reklamy(v skratke)

Tipy a triky jedného kreatívneho riaditeľa

Priprav sa na nové ochranné zóny na Instagrame

Instagram je neustále sa vyvíjajúcou platformou, ktorá od svojho vzniku prešla množstvom zmien, najmä v oblasti formátov a pomerov strán príspevkov. Spočiatku umožňoval Instagram pridávať príspevky iba vo štvorcovom formáte. Po niekoľkých rokoch platforma pristúpila k veľkej zmene a umožnila používateľom pridávať príspevky v rôznych iných formátoch, čím ponúkla viac priestoru pre kreativitu a nové možnosti vizuálneho vyjadrenia.

15 rokov kreativity, partnerstiev a nezabudnuteľných momentov

Promiseo dosiahlo významný míľnik – už 15 rokov píšeme príbeh úspechu na marketingovom trhu!