Nový proces spoločného tweetovania, ktorý je zatiaľ v obmedzenom testovaní, umožňuje používateľom pozvať ďalší účet, aby sa pripojil k tweetu. To môže byť užitočné pre spoluprácu s influencermi a crossposty, čím by sa zvýšil dosah na publikum oboch používateľov. Je to taktiež výborný spôsob, ako oceniť pôvodných tvorcov. Ak napríklad uverejníte obrázok vytvorený umelcom, viete ho takto upozorniť na zdieľanie a požiadať o schválenie, čím by sa do tweetu pridali aj podrobnosti o jeho profile.
Pinterest sa snaží vylepšiť svoje in-stream nákupné nástroje pridaním niekoľkých nových obchodných funkcií vrátane označovania produktov pre piny a nového rozhrania „API for Shopping“. To obchodníkom uľahčí prepojenie a integráciu. Pomocou označovania produktov môžu obchodníci pridávať produkty zo svojho katalógu do svojich obrázkov. Pinneri môžu jednoducho nakupovať špecifické položky, ktoré nájdu v pinoch. Je to veľmi podobné ako označovanie produktov, ktoré môžete použiť teraz, ale novinkou je konkrétne prepojenie s produktmi v katalógu obchodníka.
Spoločnosť Meta oznámila, že od augusta 2022 už používatelia Meta VR nebudú musieť mať účet na Facebooku na vytvorenie profilu VR, čo bolo doteraz podmienkou. Tento krok by spoločnosti Meta mohol pomôcť pridať určitý odstup od jej značky Facebook. Používatelia budú môcť v prípade potreby stále prepojiť svoje profily sociálnych médií a VR.
Instagram sprístupnil tvorcom šablóny pre Reels, ktoré umožňujú vytvárať krátke videoklipy na základe obľúbených formátov obsahu. Tešiť sa môžete aj na nové hudobné odporúčania pre vaše videá. Instagram spustil základné šablóny už v apríli, tie nájdete priamo v kamere Reels. Tam si tiež vyberiete formát videa na základe populárnych trendov. Potom už len vytvoríte podobne vyzerajúci klip, a to snímku po snímke. Okrem šablón vám Instagram teraz odporučí aj vhodné skladby. A to priamo na mieru vášmu videu. Vhodnú hudbu totiž vyhodnocuje na základe konkrétneho videa, ktoré do aplikácie nahráte.
Nový nástroj umožní, aby sa v jednom príspevku na Facebooku objavilo viacero tvorcov. To by malo zaistiť dodatočné povedomie o daných autoroch prostredníctvom tagov a rozšírenie dosahu vďaka kombinovanému publiku oboch spolupracovníkov. V praxi to funguje tak, že pomocou nástroja Creator Collaborations môže tvorca pozvať druhého tvorcu, aby spoločne publikovali obsah na Facebooku. Pokiaľ druhý tvorca súhlasí, príspevok sa zverejní na stránkach oboch z nich. Creator Collaborations sú teraz k dispozícii iba pre video príspevky, ale Facebook pracuje aj na ďalších možnostiach tvorby.
Zdroje: https://www.socialmediatoday.com/, https://newsfeed.cz/
Skúsili ste umelú inteligenciu alebo stále váhate? Či už patríte k tým, ktorí si s AI stihli potykať, alebo ju stále obchádzate so zdvihnutým obočím, jedna vec je jasná
Na konci novembra som mala možnosť zúčastniť sa jednej z najväčších marketingových konferencií na Slovensku – Marketing Rulezz 2024.
Viete, čo majú spoločné vaše fotky, bankové údaje alebo heslá? Všetko z toho je lákavý cieľ pre hackerov.