EN
Menu
Späť na všetky aktuality

Pre Zlatý středník to bola Láska na prvý pohľad inak

  • Promiseo
  • »
  • Aktuality
  • »
  • Pre Zlatý středník to bola Láska na prvý pohľad inak
12.12.2023 - 10:52
M. Duffeková

Prihlásenie sa do najväčšej komunikačnej súťaže v Česku, Zlatý středník, bolo pre Promiseo prvotinou. 🏆Dovtedy sme s našimi kampaňami zažiarili napríklad na PROKOP-ovi alebo na Digital Pie. Teraz bolo načase presunúť sa aj za hranice a zistiť, či kampaň pre zbierku Biela pastelka očarí aj našich bratov Čechov a sestry Češky. A, ako už možno napovedá titulok, neobišli sme naprázdno.

zlaty_strednik_foto

659 prijatých prihlášok, z toho 178 short listov. A medzi nimi 2 pre nás.👏 Alebo, inak: 138 prihlášok slovenských prác, z toho 33 short listov. A medzi nimi 2 pre nás. Okrem Bielej pastelky, ktorá si vyslúžila nomináciu v kategórii neziskový sektor, zaujala aj kampaň Z Košíc do sveta podľa Milana Bez Mapy, a to v kategórii influencer marketing.

Nakoniec to bola však pomoc nevidiacim a slabozrakým, ktorá si vyslúžila 1. miesto. Čím bola táto kampaň výnimočná? Necháme rozprávať našu case study.

Ste zvedaví na ďalšie naše úspechy? Pozrite si ukážky našich prác. ✨A ak chcete aj vy zažiariť na poli marketingu, ozvite sa nám a my vám pripravíme kampaň na mieru.

Marika Duffeková Senior Copywriter

Ďalšie články

Urobte z vašich CTA magnet na kliky a odhaľte silu A/B testovania

V digitálnom marketingu platí, že prvý dojem môže byť aj tým posledným. Každá interakcia je unikátnou príležitosťou, ktorá sa však nemusí opakovať.

10 chýb, ktoré ľudia často robia pri tvorbe reels v roku 2024:

V dnešnej dobe sa tvorba reels stáva stále atraktívnejšou cestou, ako upútať pozornosť na sociálnych sieťach ako Instagram a TikTok.

Slovak Telekom spustil SWIPE a my sme boli pri tom!

Najväčšia telekomunikačná spoločnosť na Slovensku - Slovak Telekom - spustila svoj nový produkt – mobilný program SWIPE a Promiseo bolo súčasťou tohto projektu. Naša agentúra