Ako zaujať ITčkárov v dobe pandémie tak, aby sa rozhodli zmeniť zamestnanie?
Výrok, ktorý pozná azda každý, no v novom šate. Pri tvorbe kampane sme sa inšpirovali jednou z najslávnejších replík 80. rokov – E.T. volá domov. Keďže však išlo o firmu FPT, písmená E.T. sme zamenili za IT. Vznikla tak slovná hračka, ktorá sa v spojení s chytľavou vizuálnou identitou raketovo zapísala do podvedomia nielen našej cieľovej skupiny, ale aj samotných zamestnancov firmy FPT. Nepriniesla len rozpoznateľnosť značky a silného IT zamestnávateľa v regióne, ale predstavila aj prostredie, projekty, benefity či platové podmienky v atraktívnom zamestnaní.
interakcia užívateľov
s videom
a jednotlivými
vizuálmi
relevantných
životopisov
za 6 mesiacov
životopisov
na základe
odporúčaní
samotných
zamestnancov