Pripraviť hiringovú kampaň na cieľovku 20+, ktorá ju zaujme v online priestore, no nebude sa na prvýkrát tváriť ako reklama. A nielen to – ukázať, že práca v Slovak Telekome je uvoľnená, zábavná a hlavne plná benefitov, ktoré si užije každý zamestnanec.
Memečka sú univerzálnym jazykom mladej generácie. Prečo ich nevyužiť na hiring? Pôsobia prirodzene a ak majú dobrú myšlienku, dokážu pobaviť široké publikum. Preto sme si zvolili 6 memes, ktoré odkomunikovali kariérne možnosti Slovak Telekomu. Pridanou hodnotou kampane boli zamestnanci spoločnosti, ktorí sami v spotoch vystupovali, a tak sa stali tvárami značky a podporili employer branding.
miera stopercentnej
dopozeranosti videí
na Facebooku
miera stopercentnej
dopozeranosti videí
na YouTube
CTR v porovnaní s
benchmarkom na tému
zamestnanie