2. miesto NONPROFIT PR
3. miesto CREATIVITY IN PR
Ako získať pre zbierku Biela pastelka dostatok peňazí po niekoľkých vlnách koronavírusu, ktoré negatívne ovplyvnili výnosy neziskových organizácií?
Pre nevidiacich a slabozrakých to nie je iba hra
Insight zo života. Pripomenieme ľuďom, aké je to stať sa na chvíľu nevidiacim vďaka hre, ktorú pozná azda každý – Slepá baba. Napriek tomu, že je plná zábavy, dobrej nálady a smiechu, hráč si vždy vydýchne, keď si dá dole šatku a uvidí svet okolo seba.
Prostredníctvom slepej baby sme našej cieľovke pripomenuli, aké je to ocitnúť sa v koži nevidiaceho a snažiť sa identifikovať svet okolo seba iba pomocou zvuku a dotykov. Kľúčovým motívom zbierky sa tak stala hra, ktorú sme v priebehu kampane transformovali do rôznych podôb, od zábavno-edukatívnych príspevkov cez GIFká až po AR filtre.
Kampaň získala širokú podporu u pani prezidentky, v radoch influencerov i dobrovoľníkov.
Medziročný nárast
vo vyhľadávaní
Viac používateľov na webe
v porovnaní s rokom 2020
engagement rate v porovnaní
s benchmarkom
Návratnosť
investície
Rekordný výnos
za 20 rokov zbierky