Ako ukázať život nevidiacich a slabozrakých zblízka čo najväčšiemu počtu ľudí? Navyše takým, ktorí žijú videami a dlhé texty sa im nechce čítať? Pred touto výzvou sme stáli pri príprave kampane pre zbierku Biela pastelka. Chceli sme ju predstaviť aj mladšej generácii – tej, ktorá zatiaľ ešte ide do ulíc s pokladničkami, no o pár rokov bude môcť prispieť na Bielu pastelku.
TikTok. Hoci mnohým sa táto sociálna sieť spája so zábavou, my sme sa rozhodli využiť ju na edukáciu. Klientov Únie nevidiacich a slabozrakých sme sa pýtali otázky, ktoré kládli ľudia cez sociálne siete. Zrakovo postihnutí na ne buď odpovedali, alebo svoje odpovede rovno aj demonštrovali. Vďaka tomu sme pomohli generáciám Z a Alpha nahliadnuť do života nevidiacich a slabozrakých. Ukázali sme, že napriek svojmu postihnutiu dokážu mať plnohodnotný život, a že mnoho pomôcok, ktoré dennodenne využívajú, majú práve vďaka darcom Bielej pastelky.
pozretí za 5 mesiacov
roka celkový watchtime
dobrovoľníci
na zbierkový deň,
ktorí sa sami prihlásili