Predstavte si bistro, kde jedlá nie sú len chutné, ale aj inšpiratívne, kde atmosféra osloví každého a kde personál dodáva miestu jedinečný šmrnc. Toto je Bakoš Bistro. A teraz si predstavte, že toto všetko prenesieme do virtuálneho sveta Instagramu.
Bakoš Bistro sa rozhodlo preniknúť do sŕdc svojich zákazníkov nielen skvelým jedlom, ale aj autentickou komunikáciou. Nešlo len o okamžité zvyšovanie počtu followerov či o ohromujúce dosahy. Naším hlavným cieľom bolo budovať stabilnú a vernú základňu followerov organicky a prirodzene. Chceli sme zostať verní identite, byť úprimní a konzistentní v komunikácii, čím by sme postupne dosahovali vyššie dosahy a rozširovali ich komunitu.
Začali sme vtipne, otvorene a miestami aj drzými príspevkami. Hlavnou hviezdou Instagramu sa stali autentické, dynamické reels zo zákulisia kuchyne. Tieto videá zachytávajú prirodzené momenty, ktoré vznikajú v spolupráci s personálom. Ukázali sme, že každý člen tímu prispieva k jedinečnej atmosfére bistra.
Nezabudli sme ani na stories, ktoré nám umožnili denne komunikovať so zákazníkmi. Prostredníctvom nich sme informovali o aktuálnej raňajkovej a obedovej ponuke, ale aj o bežných radostiach a starostiach z každodenného života v bistre.
mali 733,5 hodín watchtime, čo je akoby ste si pozreli film Titanic 240-krát.
našich stories v priemere dosiahol približne 1500 ľudí denne. A to všetko bez použitia platenej reklamy či boostingu.
milujú Bakoš Bistro nielen pre skvelé jedlo a príjemnú atmosféru, ale aj pre zábavný obsah na ich Instagrame.
na úrovni, kde jedáva bývalá prezidentka Slovenskej republiky, môže komunikovať s ľahkosťou a humorom. Bakoš Bistro dokazuje, že vážnosť a kvalita môžu ísť ruka v ruke s humorom a priateľskosťou.