• Kreatívny koncept
  • Video produkcia
  • Grafický dizajn
  • Social media marketing

Employer branding na plné otáčky

KlientDeutsche Telekom IT Solutions
Zástupný obrázok referencie Employer branding na plné otáčky

Výzva

Ako ukázať, že IT nie je nuda, ale dynamický svet plný výziev? Spoločnosť Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia čelila veľkej výzve, ako vyniknúť na konkurenčnom trhu telekomunikácií a IT. Namiesto tradičného prístupu sme zvolili iný, hravejší a osobnejší spôsob. Reálni zamestnanci sa stali hrdými ambasádormi značky a v spojení s tímovým duchom Téčka - SPIRITOM vytvorili skvelý tandem.

Naším cieľom bolo hlavne ukázať ľudskosť, tímovosť a prístup, ktorý neodráža len korporátne prostredie, ale skutočnú firemnú kultúru. Košické Téčko si zaslúžilo vystúpiť z tieňa magentového brandu a ukázať, že je NAJ v inováciách, ale aj kariérnych možnostiach.

Riešenie

Prišli sme s nápadom, ktorý bol odvážny, hravý a produkčne poriadne náročný – SPIRIT ako moderátor vlastnej šou SpiriTaxi, inšpirovanej ikonickým formátom Carpool Karaoke! V našej verzii sme spojili firemných ambasádorov s tímovým duchom spoločnosti a priniesli divákom autentický pohľad na život v Téčku.

Technické spracovanie predstavovalo skutočnú výzvu v tom, aby Spirit „naozaj“ šoféroval auto v uliciach Košíc. Preto bolo potrebné:

  • Použiť odťahovku s nízkou konštrukciou, ktorá zabezpečila realistický pohľad z auta.
  • Umiestniť vozidlo na platformu a vybaviť ho štyrmi kamerami, profesionálnym osvetlením a mikrofónmi.
  • Prepojiť ambasádorov na sedadle spolujazdca s moderátorom v inom aute, ktorý viedol rozhovor v mene Spirita.
  • Zabezpečiť, aby interakcia medzi účinkujúcimi a animovaným Spiritom pôsobila autenticky.

V postprodukcii sme následne Spirita precízne animovali do reálneho prostredia, nadabovali ho a celé video zostrihali tak, aby bolo dynamické, pútavé a s poriadnou dávkou promi kreativity.

Výsledok

  • Videá zo série SpiriTaxi sme na YouTube nasadzovali postupne, pričom zaznamenali skvelé čísla. Tri epizódy spolu nazbierali takmer 70-tisíc videní. Okrem toho sme ich podporili aj krátkymi formátmi shorts, ktoré si tiež získali vysokú sledovanosť a engagement. SpiriTaxi ep. 2: https://youtu.be/biesaH8uo2Y
  • Ambasádorstvo v Téčku získalo úplne nový charakter. Zamestnanci sa postavili pred kameru, ukázali svoju osobnosť a stali sa tvárami kampane. Employer branding tak vďaka ním nadobudol nový rozmer – autentický, dynamický a zábavný.
  • Téčko získalo 1. miesto v ankete Najzamestnávateľ 2024 v kategórii IT a telekomunikácie. Po rokoch v TOP 5 sa tentokrát prebojovalo až na vrchol. Hlasovali nielen zamestnanci, ale aj široká verejnosť, pričom konečné slovo mala odborná porota. Videokejska: https://youtu.be/VAYU9Ca0CdI