- Kreatívny koncept
- Video produkcia
- Grafický dizajn
- Social media marketing
Employer branding na plné otáčky
Klient | Deutsche Telekom IT Solutions |

Výzva
Ako ukázať, že IT nie je nuda, ale dynamický svet plný výziev? Spoločnosť Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia čelila veľkej výzve, ako vyniknúť na konkurenčnom trhu telekomunikácií a IT. Namiesto tradičného prístupu sme zvolili iný, hravejší a osobnejší spôsob. Reálni zamestnanci sa stali hrdými ambasádormi značky a v spojení s tímovým duchom Téčka - SPIRITOM vytvorili skvelý tandem.
Naším cieľom bolo hlavne ukázať ľudskosť, tímovosť a prístup, ktorý neodráža len korporátne prostredie, ale skutočnú firemnú kultúru. Košické Téčko si zaslúžilo vystúpiť z tieňa magentového brandu a ukázať, že je NAJ v inováciách, ale aj kariérnych možnostiach.
Riešenie
Prišli sme s nápadom, ktorý bol odvážny, hravý a produkčne poriadne náročný – SPIRIT ako moderátor vlastnej šou SpiriTaxi, inšpirovanej ikonickým formátom Carpool Karaoke! V našej verzii sme spojili firemných ambasádorov s tímovým duchom spoločnosti a priniesli divákom autentický pohľad na život v Téčku.
Technické spracovanie predstavovalo skutočnú výzvu v tom, aby Spirit „naozaj“ šoféroval auto v uliciach Košíc. Preto bolo potrebné:
- Použiť odťahovku s nízkou konštrukciou, ktorá zabezpečila realistický pohľad z auta.
- Umiestniť vozidlo na platformu a vybaviť ho štyrmi kamerami, profesionálnym osvetlením a mikrofónmi.
- Prepojiť ambasádorov na sedadle spolujazdca s moderátorom v inom aute, ktorý viedol rozhovor v mene Spirita.
- Zabezpečiť, aby interakcia medzi účinkujúcimi a animovaným Spiritom pôsobila autenticky.
V postprodukcii sme následne Spirita precízne animovali do reálneho prostredia, nadabovali ho a celé video zostrihali tak, aby bolo dynamické, pútavé a s poriadnou dávkou promi kreativity.
Výsledok
- Videá zo série SpiriTaxi sme na YouTube nasadzovali postupne, pričom zaznamenali skvelé čísla. Tri epizódy spolu nazbierali takmer 70-tisíc videní. Okrem toho sme ich podporili aj krátkymi formátmi shorts, ktoré si tiež získali vysokú sledovanosť a engagement. SpiriTaxi ep. 2: https://youtu.be/biesaH8uo2Y
- Ambasádorstvo v Téčku získalo úplne nový charakter. Zamestnanci sa postavili pred kameru, ukázali svoju osobnosť a stali sa tvárami kampane. Employer branding tak vďaka ním nadobudol nový rozmer – autentický, dynamický a zábavný.
- Téčko získalo 1. miesto v ankete Najzamestnávateľ 2024 v kategórii IT a telekomunikácie. Po rokoch v TOP 5 sa tentokrát prebojovalo až na vrchol. Hlasovali nielen zamestnanci, ale aj široká verejnosť, pričom konečné slovo mala odborná porota. Videokejska: https://youtu.be/VAYU9Ca0CdI