Snapchat

Máte naozaj mladú cieľovku? Zabudnite na Facebook a Instagram. Až 80 % slovenských používateľov Snapchatu má od 13 do 24 rokov. Ako ich zaujať? Poznáme odpoveď.

Zaujať v prvej sekunde

Samotná podstata Snapchatu spočíva v rýchlej a dynamickej konzumácii obsahu. Čo to pre vás znamená? Že ak nezaujmete v prvej sekunde, vaša reklama pôjde do stratena. Preto sa na Snapchate netreba spoliehať na dlhé videá, pomalé úvody, či dokonca veľký storytelling. Vaša message musí byť byť čistá a jasná. Že si to neviete predstaviť? Žiadny problém, na to sme tu my.

Koľko stojí kampaň na Snapchate?

Ako pri každej sociálnej sieti, aj pri Snapchate platí, že čím viac ľudí chcete zasiahnuť, tým viac peňazí by ste mali do reklamy dať. Snapchat umožňuje spustiť reklamu už za 5 dolárov na deň, aj keď z našich skúseností odporúčame nechať kampaň bežať aspoň 15 dní za aspoň 30 dolárov na deň, aby sme získali relevantné výsledky a v prípade potreby dokázali kampaň optimalizovať.

Kreativita je kľúčová

Ako sme už spomínali, prvá sekunda musí zaujať. Preto sme pripravení vymyslieť kreatívy, ktoré sa okamžite zapíšu do povedomia vašej mladej cieľovky. A vôbec to nemusí byť hrané video. Pokojne sa pustíme aj do parádnych animácií či dokonca AR filtrov, ktoré prinesú cieľovke zábavu a vám zvýšenie povedomia o značke.

Nestrácajte čas a peniaze na sociálnych sieťach, kde Generáciu Z už takmer nenájdete. Investujte radšej do Snapchatu. V Promiseo vám radi pomôžeme s kreatívou i kampaňami.